۱۳۸۹ شهریور ۵, جمعه

Half of My Heart

دلم برای لحظه‌های ناب تنگ شده...
لحظه‌های ناب چیه؟! همون لحظاتی که داری یه چیز متفاوت احساس می‌کنی.

حالا این می‌تونه لبخند خالص یه دختر ایستاده در اتوبوس باشه که داره از شیشه رودخونه رو نگاه می‌کنه؛ به این فکر می‌کنم که در اون لحظه داشته به چی فکر می‌کرده؟! اصلاً فکر هم می‌کرده یا این‌که فقط تماشا می‌کرده؟
خنده‌اش لبخند بود، ناخالصی نداشت؛ لبخند بود.

صدای John Mayer در فضا پخش می‌شه:
I was born in the arms of imaginary friends
free to roam, made a home out of everywhere I've been


و این اولین بار هستش که این آهنگ رو می‌شنوم، ولی عجیب با این لحظه هماهنگه.

پی‌نوشت: برای بیشتر نوشته‌هام یه آهنگ به عنوان Soundtrack انتخاب می‌کنم.

5 نظرات:

آدم فضایی گفت...

من نمیدونم شما چطور توی اتبوس از قسمت اقایون میتویند لبخند خالص یه دختر رو ببینید !! بعد تازه ازش الهام هم بگیرید!! ویژگی مخصوص شما زمینیا همینه
سنگ گنده جلوی پاتون رو نمیبینید اما یه چیزای دیگه رو .....

Warrior گفت...

@ آدم فضایی
خوب دیگه، شما آدم فضایی‌ها خیلی مونده تا آدمی‌زاد رو بشناسین. الهام می‌گیریم در حد بی‌نهایت

در ضمن ما سنگ جلو پامونم می‌بینیم هر چقدرم کوچیک باشه :)

عمو آلبرت گفت...

درود!
زدی وسط خال باز!
همیشه می زنی وسط خال!...همیشه...
از این آلبوم جدید جان مایر چند آهنگ رو بیشتر دوست ندارم،یکیش همینه...فوق العادست...
و اون لبخند خالص...
این یکی را خیلی خوب می فهمم!
در اتوبوس...
فقط می تونم بگم یادش بخیر!

آدم فضایی گفت...

از وقتی پلیستون سفینمو گرفته مجبورم با اتبوس تردد کنم ... تاز یه کاری هم یاد گرفتم....از در عقب فرار میکنم بلیط نمیدم! :D
به عمو البرت بگو یکم دیگه نون قرض بده بهت :دی

absolution گفت...

گوش کردم!!
به قول پسر خاله ما زدی وسط خال

ارسال یک نظر